My Happy Go Lucky World
Wednesday, April 15, 2009
哎疯生滋
哎疯生滋? 么也来嘎?
我响一个香港网见到呢个名。。。
香港人俾既名。。俾 iPhone 3G 既名。。。
我的天啊!好好一个靓电话,俾个甘既名。。。
我觉得好好笑,香港人好有创意啦!
佩服,佩服。。。
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment