Monday, July 20, 2009

幸福の波比仔


朋友都知道,我家有只幸福の波比仔

波比仔是只好人性化,好嘚人锡,好底锡即小狗狗
今日,爸爸吃大包,妈妈买了一个莲蓉包卑波比仔
掂知,波比仔要吃爸爸的大包,掂都不要吃莲蓉包
妈妈笑着讲:“波比仔不吃斋的,要吃肉的。。哈哈”
我呢个时候先着知道,波比仔好醒!要吃好吃的。。。
波比仔都识拣嘎。。。


P/S: 我家仲有只幸福の波妮女 ;)

No comments:

Post a Comment